Schermafbeelding 2017-05-15 om 09.08.17

Belang van concepten

IF society matters.

Het concept rondom het thema ‘human capital’. Steeds meer wordt er in live communicatie gewerkt met concepten.
Concepten waar bedrijven zich aan kunnen verbinden per thema.
Onze visie is: “content is uit, concept denken is waar het om draait vandaag de dag”. Concepten omvatten alles. IF heeft als missie de samenleving naar de zonnige kant te laten bewegen door het ontwikkelen van sterke visuele concepten, live events en live communicatie  rond actuele thema’s. Het visuele staat in al onze concepten centraal. Een beeld zegt immers meer dan woorden.Visueel faciliteren is een werkvorm waarbij beelden worden gebruikt om de communicatie te vergemakkelijken. Het totaalplaatje blijft daarbij continue in beeld. Achter onze visuele concepten zit ook altijd een diepere boodschap. Tot slot, zijn de zogenaamde millennials of IGeneration – de toekomstige prospects, werknemers en ambassadeurs van organisaties en bedrijven in een wereld waar het visuele domineert. Zij handelen en denken ook steeds meer in beelden. Het is dus essentieel dat the corporate bedrijven haar verhalen naadloos op deze generatie afstemt.

Bijgesloten nog een voorbeeld van een concept rondom het thema Sustainability & Climate change

 

 

Schermafbeelding 2017-05-05 om 18.01.44